Al Ahly Al Ittihad Al Masry Arab Contractors Gouna ENPPI Hodood Ismaily Petrojet Smouha Wadi Degla Zamalek Arsenal FC Basel Hull City AS Roma Lierse SK SC Braga Nacional Madeira Sporting Lisbon

Al-Fateh blast Egyptian newspaper for ‘fraudulent letter’ in Amr Gamal report

Posted on January 21, 2016
Amr Gamal

Photo: official website.

Some local reports reported that Al Ahly had rejected an offer from Al-Fateh to sign striker . However, the Saudi club released an official statement to reveal their annoyance over these news reports for use of a ‘fraudulent letter’.

2012/2013 Saudi Pro League champions Al-Fateh SC reportedly made an offer for ‘s  earlier this month, and the Egyptian giants even confirmed they were discussing the striker’s situation, as per football director Sayed Abdel-Hafiz.

Recent reports from Egyptian media later claimed that Al Ahly turned down the offer, which Al-Fateh denied in an official statement.

“The club’s board are disappointed with the false news and the fraudulent letter about our negotiations with Al Ahly for Amr Gamal,” the club said in an official statement.

“It isn’t strange to hear or see this false news. It isn’t the first time and it won’t be the last time.

“The Egyptian clubs have used Al-Fateh’s name in all of their negotiations. It isn’t wrong to contact any club, but it is wrong to use Al-Fateh’s name in negotiations that didn’t happen, with respects to the paper that report the letter,” the statement continued.

“The paper didn’t even verify the club’s vice president’s name. The letter doesn’t even contain the official club papers and it contains a fraudulent signature. All of these are proof of unprofessionalism from the paper that used the letter.

“The letter was also written in the Egyptian accent which made it easier to discover the forgery from the paper,” the statement added, before concluding: “The news and the letter that appeared on the paper will be reported to our lawyers to follow the case in order to prevent other clubs from using Al-Fateh’s name.”

One Comment

  1. Yehya Asker (@YehyaAsker)

    January 21, 2016 at 6:21 AM

    Can you tell us the name of the newspaper?

Leave a Reply